- silent -


salam peeps. mungkin ada yang bertanya. dimana deqja . i'm here . nothing to story . cuma nak minta tolong. kauorang semua. nak mintak tolong doakan . doakan hubungan deqja dengan keding yang 5tahun tu masih ada. hubungan kami makin kurang serinya . mungkin kerana sikap deqja sendiri . deqja dah puas menangis. tolong yer !!

" Ya ALLAH ! "


thanks for reading . please drop your comment . :) love you

13 comments:

  1. lilex ..... sabaq ye...ang kne phm...bile da lme ubungan,kite kne cari cara nk serikn ubungan tu...try la wat mnde2 sweet..huhuhu... x kn nk arap die je taw....

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalah demi masalah datang,, sebab tu lah jadi lagu tu.. :) aku dah ok . tadi sembang dr hati ke hati...

      Delete
  2. sbrla deqja..buat je la pe yg mampu..smbil tu doa agr diberikan yg tbaik utk dri..Allah tu Maha Mengetahui..kalau xde jodh, mkne DIA akn bri yg lebh baik utk kita, kalau ade,Alhmdulih.Insyalh akn kekal smpi deqja kawen dan akhr hyt..ye..relax je..xmo nges2 la..mbzir air mte je nti =)

    (nsehat dri org yg bpengalmn ok..hehe ;p)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks yaya . deqja harap dia ngan deqja berkekalan :)

      tah, air mata deqja ni banyaakk jee.

      Delete
  3. alaaa deqja . tak mau cam gini . ssabar je deqja . cuba imbau kembali kenangan masa first first couple dulu . :)

    deqja sedih , mun pun terasa sedih .

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah . deqja try cara cik mun ! berjaya ~ hihi :)

      thnx sayang

      Delete
  4. sabar kan separuh dari iman..so kena banyak2 bersabar k.. ALLAH tengah uji 2.. apa2 pon anna doakan moga perhubungan deqja akan bertambah baik ok.. amin..

    ReplyDelete
  5. Deqja... mana satu keding... nak tengok!he..he... busy body betullah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... ade je pic dia dlm blog ni ~

      Delete
  6. deqja kena kuat taw , selalu kapel yang lame nih memg cmnih bile dah lame sangat , nih bukan CP yang kater , CP tak pernah la kapel lame ,pling lame 2thn je , pling awal 3 hari .. hehehe ~

    nih kawan CP yang gtaw , dye dah kapel dah masuk 9thn ngn BF dye ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya allah , deqja akan kuat tempuh segala onak dan duri ! *tangan didada mata ke atas. haha

      Delete
  7. InsyaAllah..kalau ada jodoh tak kemana sayang..Jangan risau ye.

    ReplyDelete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||