- tolong -


hyoi.hyoi kesayangan sekalian. deqja nak tanya pendapat sebab deqja dah boring.. ulang tayang.. booriinnggg dengan blog ni :) sila beri pendapan anda.anda.anda sekalian. deqja perlu tak tukar wajah blog ni. kalau perlu. kaler apa yer ?

ok done ! tolong yer.. pless..plessssssss

thanks for reading . please drop your comment . :) love you

23 comments:

  1. cuba tukar jadi kaler yg soft..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. soft...sesungguhnya deqja tak pandai gabung kan warna.

      give an idea . ples

      Delete
  2. Deqja suka warna apa? Tukar kale yang kita sukalah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. warna merah ang2 with black. hihihi :)

      nak kaler cadangan dr penonton yang menonton blog ni

      Delete
  3. Replies
    1. witwit ! hehehe , pink kaler :P

      Delete
    2. taw takpe , tuh yang teruja nak komen tuh :P

      Delete
  4. cube try kaler pink purple..mst cantik..^_^

    ReplyDelete
  5. tak nak ikut wrna cawan tuu ke ?

    kuning + biru terkois . camne ntah eja nye . haha

    deqja suka merah kan ?
    cer try merah sekarang + biru terkois :)

    merah + purple soft :)
    merah + hijau soft .

    cuba try merah and try match kan dgn semua kaler yg soft :)

    harap membantu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah... makasih cik mun.. membantu sangat :) nanti deqja try mix n match :)

      Delete
  6. ok je...kalo nak tukar pon tuka wrne je kot...hehe
    wrne pe?xtaula..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi :) tukar warna je.. warna tu yang bermasalah sikit :) blluurrr -..-"

      Delete
  7. pink muda dengan biru muda . Hehe terpulang le kalau nak tukar . As tahun baru ,azam baru kan,hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. pink muda biru muda.. cun ? nak try tngok lahh . thnxx

      Delete
  8. blog adik dah cantik pun..tapi kalau nak tukar kaler biru muda ok juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg akak tengok ni dah selepas.. sebelum lupa nak snap pic.

      Delete
  9. Replies
    1. cawan tu je yang comeeeii ?? lalala ^^

      Delete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||