- rindu kawan-kawan || entry jiwang -


hye peeps. entry kali ni berkenaan jiwa sikit. hati dalam dada ni terasa rindu, entah tetiba je nak menulis. rindu kawan-kawan. Bak kata orang, jangan dipendam didalam hati nanti dapat penyakit kentut berdarah. ha ha ha . ok back to serious face -..-" Maaf lah kalau korang tetibe muntah hijo sebab entry ni terover jiwang. Ini soal HATI beb !


" Sedang aku termenung sendirian, aku terkenang wajah-wajah teman yang selalu menemani hari-hariku, dikala aku susah, dikala aku senang, dikala aku sedih. wajah-wajah itu yang sentiasa berada disisiku. Walau sekarang ianya tiada, jauh dimata tetapi dihati ku masih berharap agar suatu hari nanti aku,kau,dia,engkau dan mereka akan dapat bertemu. Ini doa aku.

Walaupun kita dah tak seperti dulu. Tapi aku masih mampu tersenyum kerana setiap kenangan yang kita simpan masih kukuh di ingatanku. Aku tidak akan lupa sewaktu kita bermandi di tengah hujan lebat didepan rumah sewa, bersama-sama "syampoo" kau dan aku, Sanggup habiskan duit semata-mata nak beli roti untuk beri makan kepada cik,puan,en, kura-kura di kolam kura-kura. Lepak di Mcd konon nya nak study, berkonvoi moto lepak di peneng sampai lewat pagi, highking, kareoke !

Masihkah teman-teman ku ingat detik,saat,masa kita bersama ? Walaupun masa berganti masa, waktu berlalu, tapi hatiku tetap seperti dahulu. Aku tidak pernah melupakan mereka walaupun aku dan mereka tidak seperti dulu. Walaupun mereka melupakan aku. Sedarlah wahai teman-teman ku, yang aku sangat merindui kamu. kamu sekalian.

Aku mohon padaMu ya ALLAH, jangan hilangkan perasaan ini bersama mereka. Aku terlalu sayangkan hubungan ini bersama mereka, biarlah semua ini sampai ke akhir hayat. Amin ya rabbal alamin. "

done. air mata meleleh laju even dalam ofis. haha

thanks for reading . please drop your comment . :) love you

26 comments:

  1. bersahabat sampai ke jannah :DD aamiiin .

    ReplyDelete
  2. kan, selalu ingat BFF skrg masing2 da bt haluan sndiri ngan keluarga masing2 bila ingat,, rindu sgt

    ReplyDelete
  3. ecece , jiwang deqja kite , takpe deqja , CP tidak akan melupakanmu .....

    *lap ingus , sob3 ~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewwhh.. *lap hingus CP ! haha :)

      terharu~

      Delete
  4. Jom JOIN segmen saya :) http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/segmen-k-blopper-card.html

    ReplyDelete
  5. yaya da xingt kengkawan sekolh@lama sebb dorng xnk ingt yaya pon..huhu..
    ingt ingt kwan yg ade skrng je..hehe...-jahat giler ;p-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..kan... kdg2 teringat jugak cik yaya oiii...

      Delete
  6. Replies
    1. :) forever............. mendalam tuu.. hihi

      Delete
  7. saya pun rindu kawan . omaigad. imiss them so much much.

    ReplyDelete
  8. aq bru ingt part mndi ujan tuh..hahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. same2 mandi time tu, best gile kot.

      btw. hang bru INGAT?? ceh

      Delete
    2. jgn bgitu... hahaha...aq ingt..tp bru ni,dlm kepekatan mlm,mcm ternampak-nampak kau sdang shampoo bersama mus dlm byangan aq tu.hahahah...da la cll aq nye sal terung tmpura tu...alasan la tu..msti wndu aq tu...

      Delete
    3. haha, kepekatan malam la sangat . AYAT blaka. haha :) aku memang lapaq terung goreng tu la.. aku lupa nama tepung tu,. sbb tu aku call hg. haha :)

      p/s: meme aku rindu hg pon. #myhotstuff. haha

      Delete
  9. Moga mereka pun tak lupa kat deqja sptmana deqja tak pernah lupakan mereka..Friends forever..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin... doa je yang mampu kak :)

      bff till jannah. thnx yer kak

      Delete
  10. rindu i yee syg?hehe..i rindu u jgk... huhu..lama tak BW... pg2 ni bru berkesmpatan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.. meme rindu u sayang. g mana tak bw ??

      Delete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||