- kereta pertamaku -

hye peeps. Setiap orang mesti ada cita-cita memiliki kenderaan hak milik sendiri untuk menjalani kehidupan seharian. kan? termasuklah deqja. Deqja dah lama idam nak memiliki kereta sendiri. Selama ni asyik berebut kereta dengan enchek bapak. So, kereta pertama yang baru berjaya dimiliki ialah.... viva jer. Yang tu je yang mampu.

sesi menukar sport rim merah kegemaran deqja . hihi :) RM900 sahaja. murahkan ? tapi tread-in dengan tayar ori la.. deqja boh rim-14 jer.. then buh "kening" RM40.00
sesi membasuh kereta ku. hihi :) 
bahagian depan viva ni :)  
my favourite car. puan mama yang suruh letak. nak cari model lama2 dah tak da. hilang. huuuu :(( the dadu. RM5.90 seketul. haha 
that's my car. PKW 419 --> enchik vitvit ~  namanye :)
ni cik puan bos besau PKW 419 :) cun kan ?

ok dah baii --" 

thanks for reading . please drop your comment . :) love you

26 comments:

  1. jln2 n blogwalking here..nice yaa...

    ReplyDelete
  2. wah , tahniah ! hehe

    mun baru je dapat lesen moto . dia dah dapat kereta .

    nanti mai lah taiping ea XD

    ReplyDelete
  3. wuah tahniah wak~!!! welkam tu da club..krole pon gna viva...kaler biru~ btw cantek sport rim tu..pndai wak pilih...n saiz 14" memang bagus..takyah buh besar2 bat susah jew~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuaahh.. ade geng laa.. join club mne2 tak ?? makasih. jenuh belek.. rambang mata kot nak memilihh ~ hiiihih

      Delete
  4. welkem also to da club..tp club yg berkereta la..
    bukn club viva...kuikuikui ;p
    senang da ade kete sdri kan..yaya je yg xdpt beli kete sdri..guna kte ayh
    bagi je...heeee Alhmdlh..asl ade..hehe

    ReplyDelete
  5. okeyh ah tuh , CP pown buat mase nih , ade keta sorong je , planning nak tuka sport rim gak , hahaha !!

    ReplyDelete
  6. wah, bestnya... anna masih dalam pencarian nak beli keta apa ni.. hhuhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe..pelan2 kayoh. t dapat la kan :)

      Delete
  7. sis nk pesan ni..
    klu nk letak ape2 hiasan dlm kete fkr byk kli tau..
    x ksah la murah ke mahal..
    org klu nk mncuri sggp buat ape sja..
    bnda yg tersorok pn dorg sggp inikn plk dpan mata..
    just remind u.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks. buat masa la tak da hiasan ape2 lagi. cuma kereta kecik tu jer.. yang len rasa tak boh kot. :) simple is better rite ~!

      Delete
  8. Replies
    1. aq sudah ade mase skarang! hahaha

      Delete
    2. hahaha. freedom yer. bile nak kawen hoh

      Delete
  9. Tahniah Deqja...ok apa viva!...senang nk parking!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :) boleh la parking. same je ngan kereta sebelum ni :)

      tapi deqja tak suka kereta panjang2 :)

      Delete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||