- new header -

well hello peeps. Korang sihat tak? kesempatan dalam kesempitan den telah membuat new header to den sendiri lah. Korang perasan tak header lama yang tulisan je tu, ade kesalahan ejaan disitu. Ala nak letak header lama, tapi dekat laptop yang bapak den guna --" so tak dapat nak tunjuk la ejaan salah tu dekat mana. header lama "simple is batter" . batter tu yang salah. thanks to bloggers yang bagi tahu. thanks yer

see my new header. for your information, that doodle i made my myself. *omputeh pulak. tapi cartoon tu dari wallpaper henpon cap ayam den. so tiru dan sketch dekat photoshop. itu dikira meniru tapi bukan menciplak. ye ke? ape pendapat korang tentang ni? pendapat korang tentang header?doodle? den dikira copy cat ke?

nota kaki: thanks to my sister for helping in coloring doodles :) accompany me :)

pendeknye entry ? ok da bai ! --"



thanks for reading . please drop your comment . :) love you

14 comments:

  1. wah,comelnyer header.. doodle tu betul ke tiru? nmpk mcm expert lah..cute sgt!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi :) dari wallpaper empon , sketch kat photoshop :)

      Delete
  2. lawa!!! serius lawa...
    kami pun baru tukar header
    hehe
    btw, nice blog dear

    ReplyDelete
  3. yang penting cantik.. serius sangat cantikk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amik hati ke ni :) nah doposen !

      ihhi :) thnx yer

      Delete
  4. onie suka header macam ni ...cool :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi :) cool ke onie oii

      btw thnx sayang ~

      Delete
  5. Replies
    1. erk . tidakk ! dahku tidak sepakar yang lain .

      tuulluunn. =="

      Delete
  6. Replies
    1. Makaseh yer. Hekhek

      kembang setalam ;))

      Delete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||