- wayang time | entry beribu pic -



waazup people . serious best . ape yang best ?
ade lah . kena cerita kah ? wajib kah ?
so tadi . ( 8 mlm 5/6/12 ) 
kami . den , adek , kakcik n da abang ipar .
go to cinema . yeay ! sangat best .
nak harap c keding bawah ? OMG ! berjanggut lahh .
kami tonton cer ni -- >


sinopsis cerita :
Filem Jalan Kembali Bohsia 2 menceritakan tentang gadis bernama Amy, seorang ex-bohsia yang sudah bertaubat dan tidak mahu mengulangi sejarah hitamnya dengan menjejakkan kaki ke sebuah pusat pemulihan manakala Tasya, bekas rakan karibnya pula makin hanyut bergelumang dengan gejala haram dan tingkah lakunya dikawal ketat oleh Keting, teman lelakinya. Seperti Amy, Muz juga telah bertaubat dan tidak mahu lagi bergelumang dengan kehidupan yang pernah sia-sia itu namun Muz dan Ijan sentiasa mencuba untuk meraih kemenangan dalam setiap perlumbaan motor yang diadakan. Akan tetapi, keputusan Amy untuk meninggalkan pusat pemulihan adalah peluang keemasan untuk Keting memesongkan Amy ke jalan hitam. Walau bagaimanapun, dengan pertolongan daripada Muz dan Ejan, Amy dan Tasha mencari jalan untuk memusnahkan segala hasrat Keting yang ingin merosakkan lebih ramai lagi gadis – gadis yang lemah pegangan agama.
sumber --> pakcik google

bg den ? cerita lawak . sbb ade zizan kot . mmg terbaik lah .
btw . panggung penuh kot ! 
penuh dengan mat2 rempit sedunia . ops . se butterworth jer .
layang pic je lah . tak tau nak cerita ape dah . hihi
btw . tngok harga tiket kat ats 2 :: RM11.00 
korang berapa ?? cer citer :)


OMG . den kurus . haha :) i like ~


pic diatas mengambarkan kanak2 mental ! *puih kutuk diri sendiri

pic dibawah menggambarkan kanak2 riang comel gembira dapat choki2 . haha


di bawah ini terdapat kanak2 asyik bermain
dengan bayang2 mereka . oshemm ! haha




i'm da supersayaaakkk ! hahaha action kamenn ! bebebe .
. . .



done :)

thanks for reading . please drop your comment . :) love you

1 comment:

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||