- saya telah dilamar -



hye peeps . salam 1 malaysia . apa khabar warga kota ? desa ?
tajuk diatas panas tak ? 


status itu di pisbuk , mengundang tanda tanya .
mengundang liking - liking luar biasa . dan chatbox ade saja yang ingin 
bertanya tentangnya. 

oh sayang2 sekalian . anda jangan salah paham yer .
sebenarnya . den telah dilamar oleh PANASONIC untuk bekerja dengan mereka
starting on Monday  ( 18.6.2012 ) 5 day work office hour ~
setelah lama menganggur . akhirnya lamaran dari panasonic 
telah ku terima dengan hati yang terbuka . *happy kot

dah terjawab persoalan yang bermain di minda anda ?
ade rasa kena game tak ? hahahaha

done . 




thanks for reading . please drop your comment . :) love you

7 comments:

  1. piuuuuewwwwwwwwwwwwwwwwwwww~~ sape kena game? hahaha...besh kan letak tajuk pnas kat fb..penuh inbox..wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kompem la best ! hahahah :) gile kau ! cik none kata nak sekeh kita dua ~ hahah

      Delete
    2. berani kah dia nk sekeh kita ? hohoho ~~ teruk la dia kena game..:P

      Delete
  2. suspen ja la u nih..neway...enjoy works pas ni k

    ReplyDelete
  3. Wahhh, bestnya awk dah dpt keja. Sy ni xtau bila, harap2 la cepat2 juga di lamar mcm awk. Hikhikhik. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best2 :) alhamdulilah ~ berkat doa :)

      t awak pown dpt . ade lah rezeki kat mana2 . penting . usaha !

      Delete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||