- THANKS -

hyep peeps . shat x ?
den de bnda nak kabo kat korang ni
den skrg uat 4time . ( tlong sbnrnya )
kat kedai makan jiran den pny menantu .
kedai makan lauk kampung
best gak la keja kedai mkan ni .
makan je keja den . hahaha smpai demok dempoi dah budak ni

so . den d tugaskan bhgian depan .
kutip pnggan . boh nasik . amik order .
so masa den boh nasik 2 . ade amoi cina mai .
adek . nasik half ok . dengan kecomelan yg ada .
den boh nsik untuk dy .
pas 2 dengan comel dy ckp THANKS ye deq .

bnda yg aku nak cter sgt kat c ni .
ade mamat melayu . tak mamat sgt lah .
abg2 jgk lah . dah la muka selengee je .
org pneng ckp . seqabai . 
dengan kasaq . nsik deq , nsik . 
ok den buh lah kan . keja aku .
then nan ksar rentap pinggan . MAKASIH pon xdak
kot ya xreti ckp b.i ckp la melayu 
makaseh ke . taking care ke . i miss u too ke .
ni tak . macam hareem je blah . 
kaw ingat kaw sempoi ye brother . aku lg smpoii lahhh !! 

geram ni . korang klo g kdai mkn ke , kdai menan ke ,
syum je lah , klo xnak ckp thnx pown .
bkn susah nak ckp TERIMA KASIH . 
tak susah . abeh kuat senyum .


ok dah pnjg beletiaq ni . done ~ salamm :) 

thanks for reading . please drop your comment . :) love you

2 comments:

  1. yunk..dia bengang kat bini dia kot..tak masak ri yg dia g mkn kt kedai u tuh..ahaha

    ReplyDelete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||