- SEGMEN KENALI BLOGGER SPORTING -

salam.. tetibe jmpa segmen ni ..
sj blogwalking -- jumpa kat blog 

ok.. segmen ni d buat oleh cik tia


moh kito sotat ! den deqjacumel + cantik !
*den mmg kaki perahsantan
den mmg sporting abes, sape nak hambek bopren den kat sebolah 2 hambek la
* klo nak makan slap laju2 silakan 
dah sah2 den gadis so den ni perempuan melayu yg comel 
di abat ini * sila jgn muntah !
umor , aisyeehh ni lomah skit den nak bgtau
den 19 + 2 - 1 +1 = 21 umo den 
*tak 21 lgi lah , bln smbilan baru cukup ! hihiih
den sudoh kawen tapi hanya dlm mimpi , 
reality nya den belom ada ikatan sah ~ 
tp yg pasti den dah ade balak , c keding ! haha
den lahir, tinggal , sekolah kat PENENG !

ok done guys , darl choww !!

thanks for reading . please drop your comment . :) love you

3 comments:

  1. hehe../.cumil je header tuh....slm kenal okeh....da folo sini =)

    ReplyDelete
  2. den nak golak buleh ? hahaaa .. bukan penang dah ni . pening .. hee :)

    terima kasih join segmen den ..

    ReplyDelete
  3. munna :) salam kenal ,,

    tia :: kaw golak la puas2 ~ pening ? kaw dah telan ubat ? ihhihih

    ReplyDelete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||