- bestnye duk kmpung -

eloo.. waalaikumussalam eh cilap assalamualaikoommm..
tajok yang perlu aden taip adalah seperti d atas
korang rasa kan.. duk kat mna best ? kampung or bndar ?
ok.. aden bkn nak cer pasai duk kmpung
 tp perbezaan duk kg ngan bandaq !
bg pendapat aden la kan,, 
aden suka lagi duk kat kg wlopn kdg2 [ sllo jgk la ]
tenet lembap.. aden tetap suka

pendapat aden la kan...

 kat kampung boleh baring atas jalan sbb knderaan tak banyak,
ce cuba uat kat bandaq, klo xmasuk paper, gerenti kena ttp ngan paper

 pemandangan indah, pokok2 , bukit2 air terjun lagi ~ pergghh nyaman beb kat bandaq ? ade jgk yg cuci mata klo pompuan, mega sale, cheap sale 50% , 70% ! bagi laki ?tudiaa sales gurl la ~ ape lagi ! hahah

 dapat nengok nate berkeliaran suka suka ati depa ja..
klo kat bandaq ? nak tngok qebau pown kena bayaq tau !

 ada dusun bila musim buah, pakai p amik je, tak mintak izin pown orait ! kalo kat bandaq, ce p amik 1 buah, mmpoih xtegoq dah ~ haha

 mengekalkan semangat kejiranan, tolong menolong, klo uat knduri jiran mai tlong,, klo kat bndaq ? jiran sebelah pown tarak kenai maa

 da best of part ! bila duk kampung time cuti panjang,
xpayah bersesak n memenuhkan jalan sebab nak balik kampung !

ok, aden pny pendapat lah.
setengah je yew ~ tak semua gu ni cek paham !
maap la klo yg baca 2 tersinggung..

maap..maap..maap

ok chow chin can !!


thanks for reading . please drop your comment . :) love you

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||