- staff BARU vs staff LAMA -

entry ni bkn nak ckp pasai sapa-sapa  sesiapa
klo ade yg terasa amik lah ! :)
cuma nak membezakan antara staff baru n lame jerp ,
klo ade yg bace 2 tersinggung tertinggung nasib lah 
niat aden hny suka-suka

 staff baru
pintu opis xbukak lagi korunk da tercangak kat luaq,
 mmg mmg terbaik lah tnggu pntu 2 buka
pekerja yg baguih + bengap * bhs menunjukkan BANGSA ! (bukak la sndiri)
 staff lama
pintu utama dah nak ttup bawu nak sampai, dengan alasan
sat g nak balik lambat ! hampehh


 staff baru
muka sentiasa manissss , kena maki manis,
kena kutuk manis , sambut pelanggan manis,
berurusan pown manis.. makan gula lebeyh kot ! haha :)
 staff lama
muka cam cuqkodok basi, suka sgt tnsion kan diri,
keja tak tara mna , tapi tension 2 extra !!
pelik tapi real ~ haha

 staff baru
tak banyak karenah, apa yg di suruh, yg 2 la dy buat.
snng cite, sume dia buat lah ! baguih2
 staff lama
buat qeja ? sume xsiap , tertangguh.. pandai menjawab lak 2,
klo buat pown muka ketat ++ sendat lah ,
motto "jnji aku buat"

 staff baru
sntiasa hormat & bersabar bila d tegur pasai kerja .
*sabaru minal iman (betui ka ?)
 staff lama
bila dah lama mesra makin kurang ajaq  & hilang sume sopan katon,
perasan dah SENIOR la 2 ! huh



thanks for reading . please drop your comment . :) love you

2 comments:

  1. erk . deqja xkata kat sape2 ~ juz ska2 jerp ! hiihhihi

    ReplyDelete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||