- tebiat -

salam eberybOdy 
morning ? bukan2 evening ke ?
arghhh , slmt petang ye buk2
hahaha

ha.. sbnaqnya aden bau bangun dr tempat tido ,
bgun tdo da lme , nak bgun 2 yang malas .
* hah , kutuk la 2 ~ do i care ??
then da bgun g mna ?? bilik air ~ atau lebeh tepat bathrOom
dlm bilik air aden berpikir , kite ade tebiat2 yg xdpt dpashkan :)

jomm laaayyaannn 

 sabun 
apa kena mengena ngan sabun ni ? hiihih
aden dah tau sabun 2 kecik [kamarin] tp aden xmntak gnti , 
then ble hari ni ? den terjerit2 nak mntak sabun.

 merokok 
haaa ni sesuai utk lelaki , bapk aden pown same la..
ble nak p ***** pown nak merokok , then bau abes 1 jmban 2,
dah 2 abu2 roko merata bersepah ! menyampah ~
uik ? aden xnyampah kat bpak aden ! ahhaha

  tak bawak towel 
yg ni aden ngaku , aden la sllo uat keje2 gu ni ~
mama aden sllo mrh, nak mndy xqeti2 nak bawa towel
kuang..kuangg

 tak lap badan 
yg ni serah kat adik aden,
dah abes mndy 2 relex je dy lari sana lari sini
ble dah tergelincir, keeelleeeeppuukkkkkk
haaa padan muka ekao !

  membazir 
yang ni sume uat kot , mmbazir air & lektrik !
korang2 ... ish3

 tak flush toilet 
yang ni bg kat PENGOTOQ je ...
woi pengotoq2 diluar sana, adek aden yg 4thun pown pndai flash
(aden pnh jmpe dak gu ni . sewius !!)

okeyh bebeh ~ sampai c ni jerp aden boleh nyatakan
sbb aden da kering gusi  idea


thanks for reading . please drop your comment . :) love you

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||