- bila saya rindu mereka -

salam
pergh ! ayat first yg kuaw dr mata hati mulut korang kan,
abendelah minah senget comel gilew  ni nak bebel ?
tajuk rini korang boleh lihat dengan jelas
"bila saya rindu mereka "
sapa mereka ? lelaki kah ? perempuan kah ? tut kah ?
oh,, byk nye persoalan bermain di minda ! ahakx
tapi !
bukan minda aden, tp minda anda ~ ahhaa
mereka adalah dak2 gewlong + sengal di tmpat OJT !
adesh , sy amat rndu kan diowg ~

kak azie
- da bOsh in da club ! kak aden rndu akak sangat2
( ceh menipu ) <-- kOmpem kak kata gu ni an ?
jjur kak Oi aden rindu gle nak menGGILA ngan kak !
sumpahh ~! [cece ciap sumpah g tu]

Ros
- Rosmawati aka Ros ! weh, sumpah [sumpah lagi]
aden terkeZUT berOk makyee bila dpt tau hal sbnar !
mengurut dada jgk la [ mengurut ke menurut ??]
tapi yg penting aku nak ckp aden rindu ag !

 kak dieba, kak asma n nasuha
- korang ckit2 je aden RINDU sbb korang dpan mata ag
ahhah :) kojaq x aden ?
tp bila tarikh ni

10062011

aden tetap akan rindu korang gilew babun !
korang TEMAN SEKERJA yg terbaik buat aden !
maceh la sbb sudi jd mmber bek aden

 jom.. imbas kenangan 





thanks for reading . please drop your comment . :) love you

2 comments:

  1. alahai...sakit rindu ni tiada ubt melainkn dapat spent tyme sama3...kn?

    ReplyDelete
  2. ahhaha, klo nak spent time 2 da xleh, depa dah abes ojt ! sume pakat sambong blaja ~ huhu :)

    hny mmpu knng daku dlm tdurmu je la

    ReplyDelete

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||