- OutstatiOn [part 2] -

sambungan dr outstation part 1 .
ahhaha >__< bleh main sambung2 lak kan ~
nak citer perabeh pnjng sanad , t jemu lak nak bace ,
da abes jengjln kat kL nuh .
kami pOwn pulang , pulang ke mana ?
pulang ke shah alam , 
perjalanan yg amat pnjg, huh ! 
dlm perjlanan itu , kami terserempak dgn 1 excdent !
ya allah , penunggang motosikal ngan keta .
slmat penunggang 2 ok jerp ~! tp nampak la luka2 , iyuee !! sakit
perjlanan d teruskan , 
tp, xdpt nak citer sbb cek bum2 ..
krooohhh , krooohhhh
shuke tao tdo dlm keta ,
then smpai la kat d palma hotel ,
nah , smpai jer trus rs nak dmm ! pening glew dasyat !!
cam nak pengsan pown ade gak , aiyoohhh
tp ku kuatkan smangat , n terus mendapatkan kunci blik
n malam 2 ade function . aloyai , pening ni
xpe2 aku g jgk , ni gambo2 nye




* kakitgn yg bekerja Obertime ~!
 
tngok muka aku ? ok je an , dlm kepala 2 cam nak meletup !!
kebabOoommm !!
da xleh hndel da , aku terus n terus menuju ke billik n cleepp ,
xmmpu beb ~!
dlm nak tdOw , smpat ag aku taip status kat mukabuku

ok chOw , nnt aku citer part 3 lak ~
tungguuuuuuu......

thanks for reading . please drop your comment . :) love you

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||