~ gilew snap ~

hari ini detik ini waktu ini ,
*bnde ape yg aku merepek ni !
Ok . yer kwn2 ri ni aku nak citer sal dak2 glew snap !
*pOyO an dak ni ? hahha 
dak ni IMPORTANT BLOGGER ni la . hahahah
tah kuaq dr na dak ni . ikOt perangai sape tah . 
mama ? nak ckp mama dy pling nyampah snap pic .
bapak ? lg la . ssh nak tngOk gmbq dy .
the aku ni ikut sape ? adeshh !!
pening aku memikirkannyew .


erk . pening2 . dr aku nak memeningkan diri ni , bek aku teruskan cerita !
Ok . aku mmg pantang nmpk cmre . 
ade sj gya aku nak POSING ! hiihhi :)
nah ni cntOh2 aku n sibling aku mengSNAPkan diri .
jus LOOK n SEE . ihhiihih










kan da ckp . aku glew snap !
bnde yg pling MEMBERATKAN HARD DISK lappy ni 
gmbaq aku la . 
xreti nak delete ! 
syg kOt nak buang .
*aku xcun pOwn . tp biaq la kan aku nak smpan pic aku . 
2 je la aku nak citer !!


thanks for reading . please drop your comment . :) love you

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
moh komen , 1 pown jadik lah ! :)
<3 peace !

 
Copyright 2013 This blog fully designed by me|| Alright reserved by deqjaMucuXx || Don't you dare want to copy it!! ||